dira dira .

dira

نبايدهاي بزرگ در رابطه عاشقانه با همسر!

بخشي از رابطه با همسر مربوط به برقراري روابط عاشقانه است كه متاسفانه به علت عدم آگاهي كافي به مشكل برمي خورد. براي برقراري رابطه اي بلند مدت ، بايد از انجام برخي كارها خودداري كنيد كه در بخش چند نمونه از آنها را به شما معرفي مي كنيم.
 
وابسته بودن
اگر از همان اول رابطه تان خود را وابسته نشان دهيد و مدام به او زنگ بزنيد يا در حال چت كردن با او باشيد،او را از خودتان خواهيد راند. پس بهتر است به جاي وابسته شدن به او كه در نهايت منجر به ايجاد فاصله بينتان مي گردد ، به انجام برنامه هاي كاري، ورزشي، هنري بپردازيد و به خاطر او تمام مدت قيد دوستانتان را نزنيد و در كل جاي اين كه دنياي خود را مطابق خواسته هاي طرف مقابل تان كنيد، او را سازگار با دنياي خود نماييد. در نظر داشته باشيد هر رابطه اي وابستگي مي آورد اما اين احساس با گذشت زمان بوجود مي آيد، پس با حفظ استقلال و اعتماد به نفس از همان ابتدا خودتان را وابسته نشان ندهيد.
 
ادا در آوردن
اگر به دنبال رابطه اي بلند مدت و با دوام هستيد ، نبايد براي جلب توجه بيشتر طرف مقابل، تغييراتي به رفتار خود دهيد و بهتر است خود واقعي تان را به او نشان دهيد و با او صادقانه رفتار كنيد.
 
عجله داشتن
براي شروع يك رابطه رمانتيك لازم است كه مراحلي را پشت سر بگذاريد. شما بايد براي شناخت شخصيت فرد مورد علاقه تان قدم به قدم جلو برويد و در موقعيت هاي مختلف او را بشناسيد و سپس براي آغاز يك رابطه جدي تصميم بگيريد. اگر مي خواهيد رابطه اي مستحكم و هميشگي داشته باشيد، صبوري را بياموزيد.
 
نگران بودن
نگراني و استرس تاثيرات منفي زيادي براي خود فرد و به رابطه مي گذارد. نگراني و استرس نشانه هايي مانند سردرد، فشار خون بالا، اختلال خواب و كاهش وزن دارد و تاثير مستقيم بر خود فرد و غير مستقيم بر رابطه عاطفي مي گذارند.عدم سلامت كامل روحي و جسمي سبب عصبانيت، افسردگي و نگاه منفي به اطراف مي شود. اگر مي خواهيد رابطه اي آرام داشته باشيد، نگراني را دور بريزيد و بگذاريد سرنوشت آنچه مي خواهد برايتان رقم بزند.
 
مقايسه كردن
يكي از نبايدهايي كه منجر به از هم پاشيدن رابطه تازه شكل گرفته شما مي شود، مقايسه كردن طرف مقابل با ديگران است. بنابراين براي خوشحالي خود و شادي طرف مقابل و رابطه اي كه در آن هستيد فرد را با كسي مقايسه نكنيد.
 
دروغ گفتن
براي داشتن رابطه اي بلند مدت با طرف مقابل تان صادق باشيد زيرا صداقت زير بناي هر رابطه محكمي است و اگر پايه رابطه تان بر مبنا دروغ باشد، اين رابطه به زودي شكست خواهد خورد.
براي آغاز رابطه اي سالم، افكار واقعي خود را با شريك زندگي تان به اشتراك گذاريد.
 
جدي نگرفتن رابطه
جدي نگرفتن رابطه از اشكالاتي است كه افراد در ابتداي رابطه مرتكب مي شوند. اگر مي پنداريد رابطه تان دوام نخواهد داشت، تاثير منفي بر رفتارهايتان گذاشته ايد. در واقع انتظارات ما بر رفتار و نوع رابطه مان تاثير مي گذارد. به جاي افكار منفي، اجازه دهيد كه رابطه راه خودش را برود چون شما هيچ خبري از آينده نداريد.
 
منبع: سلامت نيوز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۸:۲۲ توسط:آوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :