dira dira .

dira

رفتارهايي كه مردان را از خانه فراري مي دهد

روابط زناشويي بايد توام با صميميت و درك متقابل باشد. زن و مرد بايد احتياج هاي عاطفي يكديگر را بشناسند و بتواند آنها را برآورده كنند.گاهي وقت ها زنان در شرايط مختلف رفتارهايي از خويش نشان مي‌دهند كه سبب دلخوري مردان مي شود. در اين وضعيت مرد حس مي كند در محيط منزل استقلال لازم را ندارد و در نتيجه در پي اين است كه تاجايي كه امكان دارد در محل كار بماند و يا به تفريحات ديگر بپردازد.
 
مردها حساس تر از چيزي هستند كه شما فكر مي كنيد و جملات و كارهاي ساده گاهي وقت ها در ذهنشان از شما يك هيولا مي سازد؛ هيولايي كه آن ها را درك نمي كند، مغرور است و نمي تواند ارامش را به منزل شان بياورد. اگر نمي خواهيد خوشبختي شما به علت چشم پوشيدن اين ريزه كاري ها از دست برود، نگاهي مجدد به رفتارهايتان بيندازيد و تلاش كنيد دنيا را از دريچه نگاه همسرتان ببينيد.
 
چه رفتارهايي در زنان منجر به فرار مردان مي شود
 
بداخلاق بودن
اين روحيه براي هر دو جنس زن و مرد ناپسند است. ولي بايد بدانيد مردان از زناني كه مودي و بدخلق بنظر مي رسند فراري هستند. آن ها اغلب سراغ زناني ميروند كه هميشه شاد و خندان هستند. حتي اين مسئله را از روي تصوير هاي شبكه هاي اجتماعي هم ميتوان تشخيص داد.
 
شما جاسوس نيستيد
يكي از اتفاقات بدي كه ميتواند براي يك مرد بيفتد اين است كه ناگهان ببيند همسرش در حال جست و جو در وسيله هاي شخصي مانند كيف و تلفن همراه است و در بين ايميل ها و شبكه هاي اجتماعي گردش مي كند. چه كسي به شما اين اجازه را داده كه ميتوانيد وارد حريم شخصي همسرتان شويد و همه وسايل شخصي وي را زير و رو كنيد؟ به چه دليل فكر نمي كنيد اين يك رفتار كاملاً غيراخلاقي است.
 
به ياد داشته باشيد كه چنين رفتارهايي نه تنها وي را مخفي كارتر مي كند بلكه آرام آرام چيزهايي را هم كه به شما مي گفت ديگر نمي گويد چرا‌كه به شما اعتماد ندارد و ديگر حس امنيت نمي كند. يادتان باشد وي باشماست، دوست تان دارد ولي به حريم شخصي خود احتياج دارد و شما بايد به وي احترام بگذاريد..
 
فرار مردان,فرار مردان از خانه,علت فرار مردان از خانهدلايل فرار مردان از خانه
 
توقعات زياد داشتن
بسياري از زناني كه در رابطه خويش با مشكل روبرو ميشوند كساني هستند كه هر نوع انتظاري از مرد دارند و خودشان در مقابل هيچ كاري براي وي نمي كنند. توقعات يك جانبه براي هيچ كسي قابل تحمل نيست و زن و مرد هم ندارد. ولي شمار زناني كه مي خواهند شريك عاطفي شان همه چيز تمام باشد و خودشان هيچ ويژگي خاصي ندارند زياد شده. همين امر هم به تنها شدن اين زنان مي انجامد.
 
مانند دوقلوهاي به هم چسبيده نباشيد
برخي زن ها فكر مي كنند زندگي مشترك يعني زندگي كردن مانند دوقلوهاي به هم چسبيده. آن ها انتظار دارند همسرشان از همان لحظه اي كه از محل كارش بيرون مي آيد ، دربست در اختيار شان باشد و با اين كار عشقش را به اين زندگي ثابت كند.
 
خود اين زن ها هم زندگي شان را محدود به همسرشان مي كنند و چون از همه فرصت ها و خواسته هايشان مي گذرند، چنين انتظاري را از همسرشان هم دارند. ولي حقيقت اين است كه كسي از آن ها نخواسته از فرصت هايشان بگذرند.
 
يك مرد عادي، دوست دارد همسرش يك زندگي معمولي و همچنين دوستاني داشته باشد كه گاهي با آن ها وقت بگذراند. گاهي به تنهايي نياز داشته باشد و به فكر آينده و پيشرفتش هم باشد. يك مرد عادي خودش هم به همين نحوه زندگي مي كند و چنانچه كسي انتظاري جز اين داشته باشد، خيلي زود با وي به مشكل برمي خورد.
 
مردان از گريه كردن زنان بيزارند
مردان از گريه كردن زنان بيزارند، به ويژه زناني كه حتي در ساده ترين و كوچك ترين بحث ها اشك شان در مي آيد نمي توانند در طولاني مدت مورد علاقه و توجه يك مرد قرار بگيرند. مردان عاشق زنان منطقي هستند و اين همان خصوصيت است كه دوست دارند همسرشان آنرا داشته باشد. زناني كه مي خواهند مردان را تحت كنترل خويش در بياورند نمي توانند رابطه پايداري را داشته باشند. مسئله مهم ديگر بحث ازادي مردان است.چاپ، تبليغات و عكاسي,تبليغات
 
برخي از مردان آن قدر در رابطه هاي شان به وسيله شريك شان محدود ميشوند كه حتي نمي تواند با دوستان و همكاران خويش فضايي براي صحبت و رابطه داشته باشند و اين اتفاق زنگ خطري است كه بايد جدّي اش گرفت. مردان احتياج به فضا دارند و چنانچه اين فضا را از آنها سلب كنيد دير يا زود آنها شما را ترك خواهند كرد.
 
تغيير دادن مردها
خيلي از زن ها با اين فكر وارد يك رابطه ميشوند كه ميتوانند عيب هاي جزيي فردمقابل خويش را عوض كنند. و با اينكه امكان دارد در برخي مسايل درست باشد، ولي هيچ چيز براي يك مرد بدتر از اين نيست كه زن زندگي اش ويژگي هاي وي را نپذيرد.پيشرفته ترين روش درمان نازايي زنان و مردانساخت و تعمير دندانهاي مصنوعي با قيمت مناسب
 
فرار مردان,فرار مردان از خانه,علت فرار مردان از خانهفرار مردان از منزل
 
غر زدن و انتقاد كردن زياد
گاهي وقت ها در زندگي زناشويي شاهد گيردادن هاي زياد وغرزدن زنان را شاهد هستيم. غر زدن و انتقاد كردن زياد يكي از افت هاي زندگي زناشويي است و سبب مي شود رابطه گرم و صميمي از بين رود.
 
تك روي كردن
استقلال و قدرتمند بودن زنان هميشه هم براي مردان جذاب نيست. اين تيپ از خانم‌ها اغلب در خصوص رفتار بچگانه مرد خويش شكايت دارند و نمي توانند هيچگونه ضعف يا اشتباهي را تحمل كنند. اين زنان همه كارهايشان را خودشان انجام مي دهند.
 
اين رفتار براي مرد آنقدر خوش آيند نيست. مردها دوست دارند ديده و شنيده شوند. هنگامي كه هيچ يك از تلاش هايشان براي زن جذاب نباشد، آن ها هم علتي براي ادامه ارتباط نمي بينند. البته يادتان باشد نبايد در اين مسئله خيلي افراط كرد چون به همان اندازه اي كه زنان بسيار مستقل ميتوانند مردان را از خويش دور كنند، زنان خيلي محتاج و افردي كه حتي براي خريد خمير دندان به كمك شريك شان نيازمندند، مورد نفرت و بيزاري مردان قرار مي گيرند.
 
هنگامي كه دائم به وي زنگ مي زنيدپلتفرم تبليغات ويديويي طاووس
با پرداخت قبض،خريدبسته اينترنتي،خريد شارژ موبايل از اپليكيشن آپ
10سال خدمات رايگان بگير
مرداني هستند كه مي گويند از اين كه همسرشان هر 10 دقيقه يك بار تلفن مي زند و دائم پيامك هاي بي معني مي فرستد كلافه شده اند؛ از اين كه در تمام طول روز همسرشان زنگ مي زند و مكان آن ها را چك مي كند اذيت ميشوند ، از اين كه بايد براي هر چيز كوچكي جواب پس بدهند حس نا امني مي كنند.
 
مردها هنگامي كه درگير كاري هستند توجه بيش از حد را دوست ندارند. امكان دارد در آغاز در مورد تماس ها و توجهات بيش از حد همسرشان اعتراضي نكنند ولي به مرور كلافه ميشوند و حتي گاهي با شيوه هاي مختلف تلاش مي كنند از پاسخ دادن طفره بروند.
 
يادتان باشد لازم نيست شما بعنوان يك زن هر چيز كوچك و هر حركتي كه مي كنيد را به همسرتان گزارش دهيد و بالطبع وي هم دوست ندارد همه چيز را به شما گزارش دهد؛ اين كه كجا هست اكنون به چه چيزي فكر مي كند. به وي زمان بدهيد كه گاهي شما را نداشته باشد و دلش براي تان تنگ شود.
 
گردآوري: بخش زناشويي بيتوته


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۲:۱۷ توسط:آوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :